Ø 42,4mm BARIERA DROGOWA / CHODNIKOWA K1U-12a LAKIEROWANA
Chcesz poznać wycenę? Skontaktuj się z nami:
530-881-787, biuro@prof-met.pl
Długość całkowita: | 1500mm | 2000mm | 2500mm |
Wysokość nad podłożem: | 1100mm | 1100mm | 1100mm |
Średnica rury: | 42,4mm | 42,4mm | 42,4mm |
Grubość ścianki rury: | 2mm | 2mm | 2mm |
BARIERY POSIADAJĄ KRAJOWĄ OCENĘ TECHNICZNĄ,
WSZELKIE CERTYFIKATY I
ŚWIADECTWA JAKOŚCI
POBIERZ SPECYFIKACJĘ
Dane techniczne bariera drogowa / chodnikowa K1 U-12a
- długość: 1500mm/2000mm/2500mm
- wysokość nad podłożem: 1100mm
- średnica rury nośnej: Ø42,4mm
- średnica poprzeczki: Ø42,4mm
- grubość ścianki rury: 2mm
- zabezpieczenie: ocynk+lakierowanie proszkowe (wg palety RAL)
- sposób montażu: betonowanie w gruncie/ kołki montażowe
UWAGA
Koszt transportu ustalany jest indywidualnie.
BARIERA DROGOWA K1 U-12a (bariera stalowa, bariera ochronna, bariera komunikacyjna, bariera miejska, bariera drogowa, bariera chodnikowa), której celem jest ochrona pieszych, rowerzystów a także innych uczestników ruchu drogowego. Ogrodzenia takie mogą być wykorzystywane również przed budynkami np. szkołami, przedszkolami, urzędami.
Bariery drogowe oraz bariery chodnikowe służą bezpieczeństwu wszystkich uczestników ruchu drogowego. Celem ich zastosowania jest przede wszystkim ochrona pieszych i rowerzystów, którzy poruszają się przy ruchliwej szosie, a także wszędzie tam, gdzie istnieje zagrożenie wypadku. Bariery komunikacyjne służą również informowaniu kierowców o ograniczeniu prędkości oraz o zachowaniu wzmożonej ostrożności na danym terenie. Bariery miejskie montuje się głównie przy wysepkach przystankowych, kładkach dla pieszych i mostach oraz różnego rodzaju budynkach użyteczności publicznej m.in. przy szkołach, przedszkolach czy urzędach.
Produkowane przez nas bariery ochronne mają trzy długości do wyboru: 1500 mm, 2000 mm i 2500 mm oraz 1100 mm wysokości nad podłożem. Przed negatywnym działaniem czynników atmosferycznych, a tym samym przed korozją chroni je cynkowanie ogniowe, które wykonujemy wyłącznie zgodnie z normami PN-EN 10305 lub PN-EN ISO 1461. Skuteczne zabezpieczenie stanowi również lakierowanie proszkowe na dowolnie wybrany przez klienta kolor, dostępny w palecie kolorów RAL. Bariery komunikacyjne montowane są bezpośrednio do podłoża za pomocą kołków montażowych lub betonowania w gruncie. Nasze bariery miejskie wykonywane są zgodne ze wszystkimi obowiązującymi przepisami i normami - posiadają krajową ocenę techniczną oraz wszelkie wymagane certyfikaty i świadectwa jakości, co potwierdza ich bezpieczeństwo i najwyższą trwałość.
Jako bariery chodnikowe stosuje się najczęściej bariery u-12a, które znacząco wpływają na wzrost poziomu bezpieczeństwa i zmniejszenie liczby wypadków. Kontrolują one również ład w ruchu komunikacyjnym, skutecznie oddzielając niezależne jego części oraz kanalizują ruch pieszych na niektórych ciągach komunikacyjnych. Bariery drogowe sprawdzają się także w przypadku niezamierzonych zdarzeń w ruchu drogowym – kolizji, wypadków, kiedy jako pierwsze wchodzą w bezpośredni kontakt z pojazdem.
Brak recenzji użytkowników.