Ø 42,4mm BARIERA DROGOWA / CHODNIKOWA K2 U-11a OCYNK

Chcesz poznać wycenę? Skontaktuj się z nami:

530-881-787, biuro@prof-met.pl

 

Długość całkowita: 1500mm 2000mm 2500mm
Wysokość nad podłożem: 1100mm 1100mm 1100mm
Średnica rury: 42,4mm 42,4mm 42,4mm
Grubość ścianki rury: 2mm 2mm 2mm
Szczeblinka: pręt  Ø10 pręt  Ø10 pręt  Ø10

  


  

BARIERY POSIADAJĄ KRAJOWĄ OCENĘ TECHNICZNĄ,

WSZELKIE CERTYFIKATY I

ŚWIADECTWA JAKOŚCI

  

pdf(5).png  POBIERZ SPECYFIKACJĘ

   

Szerokość

Dane techniczne bariera drogowa / chodnikowa K2 U-11a

  •     długość: 1500mm/2000mm/2500mm
  •     wysokość nad podłożem: 1100mm
  •     rama: Ø42,4mm
  •     dolna poprzeczka: Ø42,4mm
  •     grubość ścianki rury: 2mm
  •     zabezpieczenie: ocynk
  •     szczeblinka: pręt Ø10
  •     sposób montażu: betonowanie w gruncie/ kołki montażowe



UWAGA

Koszt transportu ustalany jest indywidualnie.


BARIERA DROGOWA K2 U-11a (bariera stalowa, bariera ochronna, bariera komunikacyjna, bariera miejska, bariera drogowa, bariera chodnikowa, bariera szczeblinkowa), której celem jest ochrona pieszych, rowerzystów a także innych uczestników ruchu drogowego. Ogrodzenia takie mogą być wykorzystywane również przed budynkami np. szkołami, przedszkolami, urzędami.


Drogowe bariery szczeblinkowe stosowane są głównie w celu zabezpieczenia pieszych, rowerzystów, a także innych uczestników ruchu drogowego. Wykorzystuje się je m.in. do blokowania wjazdu pojazdów na place, chodniki czy ścieżki rowerowe, jak również do odseparowania ruchu drogowego od ruchu pieszego i rowerowego. W tym przypadku stosuje się przede wszystkim bariery u-11a, które montowane są w takich miejscach jak m.in. drogi dojazdowe, parkingi, przystanki autobusowe i tramwajowe oraz przy przejściach dla pieszych, wszelkiego rodzaju zakrętach i w innych newralgicznych miejscach.

Bariery drogowe u-11a wykorzystywane są także jako zabezpieczenie przed upadkiem z wysokości, szczególnie w miejscach, gdzie powierzchnia, po której odbywa się ruch, znajduje się powyżej 0,5 m od poziomu terenu. Stosuje się je przede wszystkim na mostach, nasypach, schodach, pochylniach, wiaduktach czy przepustach, jak również w otoczeniu wejść i wjazdów do podziemia.

Nasze bariery u-11a wypełniają pionowe stalowe szczeblinki o wymiarach od Ø14 mm x (1,5÷2) mm do Ø31,8 mm x 2,5 mm lub alternatywnie pręt pełny od Ø10 do Ø14, których rozstaw wynosi maksymalnie 14 cm. Takie paramenty pozwalają skutecznie zabezpieczyć również dzieci, zwierzęta i różnego rodzaju przedmioty. Do wyboru mamy bariery ochronne różnej długości – 1500 mm, 2000 mm i 2500 mm, a ich wysokość nad podłożem wynosi 1100 mm. Bariery szczeblinkowe zamontować można na dwa sposoby - bezpośrednio do podłoża za pomocą kołków montażowych lub zabetonować w gruncie. Antykorozyjne zabezpieczenie oraz ochronę przed negatywnym działaniem czynników atmosferycznych stanowi cynkowanie ogniowe, które zawsze wykonujemy według norm PN-EN 10305 lub PN-EN ISO 1461. Produkowane przez nas bariery komunikacyjne zapewniają bezpieczeństwo i najwyższą trwałość – gwarantuje to posiadana przez nie krajowa ocena techniczna oraz całe spectrum wymaganych certyfikatów i świadectw jakości.



Brak recenzji użytkowników.