Ø 42,4mm BARIERA DROGOWA / CHODNIKOWA K3 U-12a OLSZTYŃSKA OCYNK

Chcesz poznać wycenę? Skontaktuj się z nami:

530-881-787, biuro@prof-met.pl

 

Długość całkowita: 1500mm 2000mm 2500mm
Wysokość nad podłożem: 1100mm 1100mm 1100mm
Średnica rury: 42,4mm 42,4mm 42,4mm
Grubość ścianki rury: 2mm 2mm 2mm

  

BARIERY POSIADAJĄ KRAJOWĄ OCENĘ TECHNICZNĄ,

WSZELKIE CERTYFIKATY I

ŚWIADECTWA JAKOŚCI

  

pdf(5).png  POBIERZ SPECYFIKACJĘ

   

Szerokość

Dane techniczne bariera drogowa / chodnikowa K3 U-12a Olsztyńska

  •     długość: 1500mm/2000mm/2500mm
  •     wysokość nad podłożem: 1100mm
  •     średnica rury nośnej: Ø42,4mm
  •     średnica poprzeczki: Ø42,4mm
  •     grubość ścianki rury: 2mm
  •     zabezpieczenie: ocynk
  •     sposób montażu: betonowanie w gruncie/ kołki montażowe



UWAGA

Koszt transportu ustalany jest indywidualnie.


BARIERA DROGOWA K3 U12-A OLSZTYŃSKA (bariera stalowa, bariera ochronna, bariera komunikacyjna, bariera miejska, bariera drogowa, bariera chodnikowa), której celem jest ochrona pieszych, rowerzystów a także innych uczestników ruchu drogowego. Ogrodzenia takie mogą być wykorzystywane również przed budynkami np. szkołami, przedszkolami, urzędami.

Bariera komunikacyjna montowana jest najczęściej obok jezdni, w chodnikach, przy wysepkach przystankowych, mostach i kładkach dla pieszych oraz na krawędzi pobocza, na pasie dzielącym jezdnie, a także w innych miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszego i rowerowego. Doskonale sprawdza w tym przypadku bariera olsztyńska u-12a, stanowiąca integralną część przestrzeni zurbanizowanych. Bariery olsztyńskie należą do jednych z popularniejszych barier, jakie spotkać możemy praktycznie w każdym, polskim mieście. Takie bariery służą przede wszystkim ukierunkowaniu ruchu oraz zabezpieczaniu miejsc ogólnodostępnych, takich jak chodniki, ścieżki rowerowe, szkoły, przedszkola, urzędy i inne budynki użyteczności publicznej. Miejskie bariery ochronne mają także za zadanie informowanie kierowców o zachowaniu wzmożonej ostrożności na danym obszarze.

Produkowane przez nas bariery drogowe typu “olsztyńskiego” składają się z dwóch stalowych słupków z ocynkowanej rury o średnicy 42,4 mm i grubości ścianki 2 mm, do których dołączone jest przęsło wykonane z rury ocynkowanej o średnicy równej 42,4 mm i grubości ścianki 2 mm. Ich wysokość nad podłożem wynosi 1100 mm, z kolei długość wybierać można spośród trzech wariantów – 1500 mm, 2000 mm i 2500 mm. Cynkowanie ogniowe wykonywane przez nas według wymaganych norm - PN-EN 10305 lub PN-EN ISO 1461, stanowi doskonałe zabezpieczenie barier przed korozją oraz negatywnym działaniem czynników atmosferycznych – opadów, niskich i wysokich temperatur czy promieniowania UV. Bariery komunikacyjne montowane mogą być na dwa różne sposoby - bezpośrednio do podłoża za pomocą kołków montażowych lub betonowane w gruncie.

Przykładamy ogromną wagę do szczegółów i cenimy sobie bezpieczeństwo, dlatego nasze bariery miejskie wykonywane są zgodnie z normami panującymi zarówno na polskim, jak i na europejskim rynku. Posiadają wszelkie wymagane certyfikaty oraz świadectwa jakości, dzięki czemu gwarantują solidność oraz najwyższą trwałość i służyć mogą przez wiele lat.

Brak recenzji użytkowników.