Ø 42,4mm BARIERA DROGOWA / CHODNIKOWA K3 U-12a OLSZTYŃSKA LAKIEROWANA

Cena dotyczy wymiarów:

Długość całkowita: 1500mm 2000mm 2500mm
Wysokość nad podłożem: 1100mm 1100mm 1100mm
Średnica rury: 42,4mm 42,4mm 42,4mm
Grubość ścianki rury: 2mm 2mm 2mm

  Cena obejmuje 1szt słupka+1 przęsło łączenie.

Inny wymiar rur wyceniany indywidualnie.

  

BARIERY POSIADAJĄ KRAJOWĄ OCENĘ TECHNICZNĄ,

WSZELKIE CERTYFIKATY I

ŚWIADECTWA JAKOŚCI

  

pdf(5).png  POBIERZ SPECYFIKACJĘ

   

Szerokość
140,00 zł szt

Dane techniczne bariera drogowa / chodnikowa K3 U-12a Olsztyńska

  •     długość: 1500mm/2000mm/2500mm
  •     wysokość nad podłożem: 1100mm
  •     średnica rury nośnej: Ø42,4mm
  •     średnica poprzeczki: Ø42,4mm
  •     grubość ścianki rury: 2mm
  •     zabezpieczenie: ocynk+lakierowanie proszkowe (wg palety RAL)
  •     sposób montażu: betonowanie w gruncie/ kołki montażowe



UWAGA

Koszt transportu ustalany jest indywidualnie.


BARIERA DROGOWA K3 U12-A OLSZTYŃSKA (bariera stalowa, bariera ochronna, bariera komunikacyjna, bariera miejska, bariera drogowa, bariera chodnikowa), której celem jest ochrona pieszych, rowerzystów a także innych uczestników ruchu drogowego. Ogrodzenia takie mogą być wykorzystywane również przed budynkami np. szkołami, przedszkolami, urzędami.

Bariery miejskie montowane są najczęściej na krawędzi pobocza, w chodnikach, przy wysepkach przystankowych, kładkach dla pieszych i mostach oraz na pasach dzielących jezdnie, a także w innych miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszego, rowerowego i samochodowego. W tych przypadkach bardzo często wykorzystywana jest bariera olsztyńska u-12a, która stanowi integralny element przestrzeni zurbanizowanych i należy do jednych z popularniejszych barier, jakie spotkać możemy w każdym polskim mieście. Takie bariery komunikacyjne mają także za zadanie kierunkowanie ruchu oraz zabezpieczanie miejsc ogólnodostępnych, takich jak chodniki i ścieżki rowerowe oraz budynki użyteczności publicznej - szkoły, przedszkola, urzędy i inne. Miejskie bariery ochronne stosowane są również w celu informowania kierowców o zachowaniu wzmożonej ostrożności na danym terenie.

Produkowane przez nas bariery olsztyńskie typu u-12a, składają się z dwóch stalowych słupków z ocynkowanej rury o średnicy 42,4 mm i grubości ścianki 2 mm, do których dołączone jest przęsło wykonane z rury ocynkowanej o średnicy równej 42,4 mm i grubości ścianki 2 mm. Ich wysokość nad podłożem wynosi 1100 mm, z kolei długość wybierać można spośród trzech wariantów – 1500 mm, 2000 mm i 2500 mm. Cynkowanie ogniowe wykonywane przez nas według wymaganych norm - PN-EN 10305 lub PN-EN ISO 1461, stanowi doskonałe zabezpieczenie barier przed korozją oraz negatywnym działaniem czynników atmosferycznych – opadów, niskich i wysokich temperatur czy promieniowania UV. Dodatkową ochroną jest także lakierowanie barier - malujemy je proszkowo na dowolnie wybrany przez klienta kolor, dostępny w palecie kolorów RAL. Bariery chodnikowe montuje się bezpośrednio do podłoża za pomocą kołków montażowych lub betonuje w gruncie.

Nasze bariery drogowe produkowane są zgodnie z normami panującymi zarówno na polskim, jak i na europejskim rynku. Posiadają wszelkie wymagane certyfikaty oraz świadectwa jakości, dzięki czemu gwarantują solidność oraz najwyższą trwałość.


1000 Przedmioty

Brak recenzji użytkowników.