Ø 48,3mm BARIERA DROGOWA / CHODNIKOWA K1 U-12a OCYNK
Chcesz poznać wycenę? Skontaktuj się z nami:
530-881-787, biuro@prof-met.pl
Długość całkowita: | 1500mm | 2000mm | 2500mm |
Wysokość nad podłożem: | 1100mm | 1100mm | 1100mm |
Średnica rury: | 48,3mm | 48,3mm | 48,3mm |
Grubość ścianki rury: | 2mm | 2mm | 2mm |
BARIERY POSIADAJĄ KRAJOWĄ OCENĘ TECHNICZNĄ,
WSZELKIE CERTYFIKATY I
ŚWIADECTWA JAKOŚCI
POBIERZ SPECYFIKACJĘ
Dane techniczne bariera drogowa / chodnikowa K1 U-12a
- długość: 1500mm/2000mm/2500mm
- wysokość nad podłożem: 1100mm
- średnica rury nośnej: Ø48,3mm
- średnica poprzeczki: Ø48,3mm
- grubość ścianki rury: 2mm
- zabezpieczenie: ocynk
- sposób montażu: betonowanie w gruncie/ kołki montażowe
UWAGA
Koszt transportu ustalany jest indywidualnie.
BARIERA DROGOWA K1 U-12a (bariera stalowa, bariera ochronna, bariera komunikacyjna, bariera miejska, bariera drogowa, bariera chodnikowa), której celem jest ochrona pieszych, rowerzystów a także innych uczestników ruchu drogowego. Ogrodzenia takie mogą być wykorzystywane również przed budynkami np. szkołami, przedszkolami, urzędami.
Bariery drogowe wykorzystywane są najczęściej do rozgraniczenia przestrzeni, jaka przeznaczona jest dla ruchu pieszych, a także odgradzania tras rowerowych od ruchliwych ulic. Bariery chodnikowe stosowane są dla ochrony ciągów pieszych – chodników, deptaków czy promenad. Doskonale zdają egzamin w sytuacjach szczególnego zagrożenia dla pieszego, w miejscach w których chodnik ulega zwężeniu, na wysepkach przystanków autobusowych i tramwajowych oraz przy ciągach pieszych biegnących równolegle do tras tranzytowych. Obecnie jednym z najpopularniejszych rozwiązań na obszarach zurbanizowanych są bariery u-12a. Montowane głównie w celu uniemożliwienia przekraczania jezdni w niedozwolonych miejscach, ochrony i oddzielenia pieszych od ruchliwej drogi oraz ukierunkowania ich ruchu.
Na naszej stronie znaleźć można szeroki wybór barierek komunikacyjnych, które odpowiadają wszystkim wymaganiom klientów. Zapewniamy bariery dopasowane do indywidualnych potrzeb -zarówno pod względem kolorystycznym jak i wymiarowym. W tym przypadku średnica rury nośnej wynosi Ø48,3 mm, tak samo jak średnica poprzeczki, z kolei grubość ścianki rury równa jest 2 mm. Znajdujące się w naszym asortymencie bariery ochronne mają trzy długości do wyboru: 1500 mm, 2000 mm i 2500 mm, a ich wysokość nad podłożem wynosi 1100 mm. Bariera komunikacyjna jest bardzo łatwa w montażu - w zależności od potrzeb można wbetonować ją bezpośrednio do gruntu lub przymocować do podłoża za pomocą kołków montażowych.
Produkowane przez nas bariery miejskie charakteryzują się wysoką trwałością - wykonane są z rury stalowej, która poddawana jest cynkowaniu ogniowemu, wykonywanemu według wymaganych norm - PN-EN 10305 lub PN-EN ISO 1461. To zapewnia skuteczną ochronę antykorozyjną i zabezpiecza przed negatywnym działaniem czynników atmosferycznych. Bariery drogowe produkujemy wyłącznie zgodnie z normami panującymi zarówno na polskim, jak i na europejskim rynku, dzięki czemu posiadają wszelkie wymagane certyfikaty oraz świadectwa jakości.
Brak recenzji użytkowników.