Ø60,3MM + Ø48,3MM BARIERA DROGOWA / CHODNIKOWA K1 U-12a OCYNK

Chcesz poznać wycenę? Skontaktuj się z nami:

530-881-787, biuro@prof-met.pl

 

Długość całkowita: 1500mm 2000mm 2500mm
Wysokość nad podłożem: 1100mm 1100mm 1100mm
Rama: 60,3mm 60,3mm 60,3mm
Grubość ścianki rury: 2mm 2mm 2mm
Poprzeczka: 48,3mm 48,3mm 48,3mm

  


  

BARIERY POSIADAJĄ KRAJOWĄ OCENĘ TECHNICZNĄ,

WSZELKIE CERTYFIKATY I

ŚWIADECTWA JAKOŚCI

  

pdf(5).png  POBIERZ SPECYFIKACJĘ

   

Szerokość

Dane techniczne bariera drogowa / chodnikowa K1 U-12a

  •     długość: 1500mm/2000mm/2500mm
  •     wysokość nad podłożem: 1100mm
  •     średnica rury nośnej: Ø60,3mm
  •     średnica poprzeczki: Ø48,3mm
  •     grubość ścianki rury: 2mm
  •     zabezpieczenie: ocynk
  •     sposób montażu: betonowanie w gruncie/ kołki montażowe



UWAGA

Koszt transportu ustalany jest indywidualnie.

BARIERA DROGOWA K1 U-12a (bariera stalowa, bariera ochronna, bariera komunikacyjna, bariera miejska, bariera drogowa, bariera chodnikowa), której celem jest ochrona pieszych, rowerzystów a także innych uczestników ruchu drogowego. Ogrodzenia takie mogą być wykorzystywane również przed budynkami np. szkołami, przedszkolami, urzędami.

Bariery drogowe oraz bariery chodnikowe są podstawowym elementem infrastruktury na terenach zurbanizowanych. Stosowane są głównie w celu zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim użytkownikom ruchu drogowego - ochrony pieszych i rowerzystów poruszających się przy ruchliwej szosie oraz wszędzie tam, gdzie istnieje zagrożenie wypadku. Bariery komunikacyjne służą także informowaniu kierowców o ograniczeniu prędkości oraz o zachowaniu wzmożonej ostrożności na danym terenie. Montowane są najczęściej przy wysepkach przystankowych, kładkach dla pieszych i mostach oraz różnego rodzaju budynkach użyteczności publicznej np. przy szkołach, przedszkolach czy urzędach.

Najpopularniejsze bariery komunikacyjne stanowią bariery u-12a, które znacząco wpływają na wzrost poziomu bezpieczeństwa, zmniejszając jednocześnie liczbę wypadków. Kontrolują one również ład w ruchu komunikacyjnym, skutecznie oddzielając niezależne jego części. Bariery chodnikowe montuje się także w celu wyeliminowania wjazdu niepożądanych pojazdów na wydzielone obszary, takie jak np. tereny zielone, parkingi czy ciągi piesze. Bariery drogowe sprawdzają się także w przypadku niezamierzonych zdarzeń w ruchu drogowym – kolizji, wypadków, kiedy jako pierwsze wchodzą w bezpośredni kontakt z pojazdem.

Produkowane przez nas bariery miejskie mają trzy długości do wyboru: 1500 mm, 2000 mm i 2500 mm, z kolei ich wysokość nad podłożem wynosi 1100 mm. Przed negatywnym działaniem czynników atmosferycznych, a tym samym przed korozją chroni je cynkowanie ogniowe, które wykonujemy wyłącznie zgodnie z normami PN-EN 10305 lub PN-EN ISO 1461. Bariery ochronne można zamontować na dwa sposoby - bezpośrednio do podłoża za pomocą kołków montażowych lub zabetonować w gruncie. Znajdujące się w naszym asortymencie bariery miejskie posiadają krajową ocenę techniczną oraz wszelkie wymagane certyfikaty i świadectwa jakości, co jest gwarancją, że wykonywane są zgodne ze wszystkimi obowiązującymi przepisami i normami. Dzięki temu gwarantują bezpieczeństwo i najwyższą trwałość.

Brak recenzji użytkowników.