Ø 48,3mm BARIERA DROGOWA / CHODNIKOWA K2 U-11a LAKIEROWANA

Chcesz poznać wycenę? Skontaktuj się z nami:

530-881-787, biuro@prof-met.pl

Długość całkowita: 1500mm 2000mm 2500mm
Wysokość nad podłożem: 1100mm 1100mm 1100mm
Średnica rury: 48,3mm 48,3mm 48,3mm
Grubość ścianki rury: 2mm 2mm 2mm
Szczeblinka: pręt  Ø10 pręt  Ø10 pręt  Ø10

  


  

BARIERY POSIADAJĄ KRAJOWĄ OCENĘ TECHNICZNĄ,

WSZELKIE CERTYFIKATY I

ŚWIADECTWA JAKOŚCI

  

pdf(5).png  POBIERZ SPECYFIKACJĘ

   

Szerokość

Dane techniczne bariera drogowa / chodnikowa K2 U-11a

  •     długość: 1500mm/2000mm/2500mm
  •     wysokość nad podłożem: 1100mm
  •     rama: Ø48,3mm
  •     dolna poprzeczka: Ø48,3mm
  •     grubość ścianki rury: 2mm
  •     zabezpieczenie: ocynk+lakierowanie proszkowe (wg palety RAL)
  •     szczeblinka: pręt Ø10
  •     sposób montażu: betonowanie w gruncie/ kołki montażowe



UWAGA

Koszt transportu ustalany jest indywidualnie.


BARIERA DROGOWA K2 U-11a (bariera stalowa, bariera ochronna, bariera komunikacyjna, bariera miejska,bariera drogowa, bariera chodnikowa, bariera szczeblinkowa), której celem jest ochrona pieszych, rowerzystów a także innych uczestników ruchu drogowego. Ogrodzenia takie mogą być wykorzystywane również przed budynkami np. szkołami, przedszkolami, urzędami.

Bariery szczeblinkowe wykorzystuje się w celu zabezpieczenia pieszych, rowerzystów a także innych uczestników ruchu drogowego. Stosuje się je także się do blokowania wjazdu pojazdów na place, chodniki czy ścieżki rowerowe, jak również do odseparowania ruchu drogowego od ruchu pieszego i rowerowego. Najpopularniejsze bariery drogowe oraz bariery chodnikowe to bariery u-11a, które montowane są głównie w takich miejscach jak przejścia dla pieszych, przystanki autobusowe i tramwajowe, drogi dojazdowe, parkingi oraz przy wszelkiego rodzaju zakrętach i w innych newralgicznych miejscach.

Bariery komunikacyjne typu u-11a wykorzystywane są także jako zabezpieczenie przed upadkiem z wysokości, szczególnie w miejscach, gdzie powierzchnia, po której odbywa się ruch, znajduje się powyżej 0,5 m od poziomu terenu. Takie bariery ochronne montuje się przede wszystkim na mostach, nasypach, schodach, pochylniach, wiaduktach czy przepustach, jak również w otoczeniu wejść i wjazdów do podziemia.

Oferowane przez nas bariery u-11a wypełniają pionowe stalowe pręty pełne Ø10, których rozstaw wynosi maksymalnie 14 cm. Takie paramenty pozwalają skutecznie zabezpieczyć również dzieci, zwierzęta i różnego rodzaju przedmioty. Z kolei wymiary ramy oraz dolnej poprzeczki równe są Ø48,3mm. Do wyboru mamy bariery ochronne różnej długości – 1500 mm, 2000 mm i 2500 mm, a ich wysokość nad podłożem wynosi 1100 mm. Bariery szczeblinkowe zamontować można na dwa sposoby - bezpośrednio do podłoża za pomocą kołków montażowych lub zabetonować w gruncie. Antykorozyjne zabezpieczenie oraz ochronę przed negatywnym działaniem czynników atmosferycznych stanowi cynkowanie ogniowe, które zawsze wykonujemy według norm PN-EN 10305 lub PN-EN ISO 1461. Co więcej, lakierujemy je proszkowo na dowolnie wybrany przez klienta kolor, dostępny w palecie kolorów RAL. Produkowane przez nas bariery miejskie zapewniają bezpieczeństwo, solidność oraz najwyższą trwałość – gwarantuje to posiadana przez nie krajowa ocena techniczna oraz całe spectrum wymaganych certyfikatów i świadectw jakości.

Brak recenzji użytkowników.