

Chcesz poznać wycenę? Skontaktuj się z nami:
530-881-787, biuro@prof-met.pl
Długość całkowita: | 1500mm | 2000mm | 2500mm |
Wysokość nad podłożem: | 1100mm | 1100mm | 1100mm |
Średnica rury: | 48,3mm | 48,3mm | 48,3mm |
Grubość ścianki rury: | 2mm | 2mm | 2mm |
BARIERY POSIADAJĄ KRAJOWĄ OCENĘ TECHNICZNĄ,
WSZELKIE CERTYFIKATY I
ŚWIADECTWA JAKOŚCI
Dane techniczne bariera drogowa / chodnikowa K3 U-12a Olsztyńska
UWAGA
Koszt transportu ustalany jest indywidualnie.
BARIERA DROGOWA K3 U12-A OLSZTYŃSKA (bariera stalowa, bariera ochronna, bariera komunikacyjna, bariera miejska,bariera drogowa, bariera chodnikowa), której celem jest ochrona pieszych, rowerzystów a także innych uczestników ruchu drogowego. Ogrodzenia takie mogą być wykorzystywane również przed budynkami np. szkołami, przedszkolami, urzędami.
Bariery drogowe wykorzystywane są głównie w celu kierunkowania ruchu oraz zabezpieczania takich miejsc jak chodniki i ścieżki rowerowe oraz budynki użyteczności publicznej - szkoły, przedszkola, urzędy i inne. Bariery chodnikowe montuje się najczęściej w chodnikach, obok jezdni, przy przystankach autobusowych i tramwajowych oraz na mostach i kładkach dla pieszych, a także na pasie dzielącym jezdnie. Stosowane są głównie w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszego i rowerowego. Jedną z najczęściej montowanych barier komunikacyjnych jest bariera olsztyńska u-12a, która stanowi integralną część przestrzeni zurbanizowanych - takie bariery ochronne spotkać można praktycznie w każdym polskim mieście. Miejskie bariery ochronne mają także za zadanie informowanie kierowców o zachowaniu wzmożonej ostrożności na danym obszarze.
Produkowane przez nas bariery komunikacyjne typu “olsztyńskiego” składają się z dwóch stalowych słupków z ocynkowanej rury o średnicy 48,3 mm i grubości ścianki 2 mm, do których dołączone jest przęsło wykonane z rury ocynkowanej o średnicy równej 48,3 mm i grubości ścianki 2 mm. Ich wysokość nad podłożem wynosi 1100 mm, z kolei długość wybierać można spośród trzech wariantów – 1500 mm, 2000 mm i 2500 mm. Cynkowanie ogniowe wykonywane przez nas według wymaganych norm - PN-EN 10305 lub PN-EN ISO 1461, stanowi doskonałe zabezpieczenie barier przed korozją oraz negatywnym działaniem czynników atmosferycznych – opadów, niskich i wysokich temperatur czy promieniowania UV. Bariery komunikacyjne montowane mogą być na dwa różne sposoby - bezpośrednio do podłoża za pomocą kołków montażowych lub betonowane w gruncie.
Przykładamy ogromną wagę do szczegółów i cenimy sobie bezpieczeństwo, dlatego nasze bariery miejskie wykonywane są zgodnie z normami panującymi zarówno na polskim, jak i na europejskim rynku. Posiadają wszelkie wymagane certyfikaty oraz świadectwa jakości, dzięki czemu gwarantują solidność oraz najwyższą trwałość i służyć mogą przez wiele lat.
Brak recenzji użytkowników.