Ø 48,3mm BARIERA DROGOWA / CHODNIKOWA K3 U-12a OLSZTYŃSKA LAKIEROWANA

Chcesz poznać wycenę? Skontaktuj się z nami:

530-881-787, biuro@prof-met.pl

Długość całkowita: 1500mm 2000mm 2500mm
Wysokość nad podłożem: 1100mm 1100mm 1100mm
Średnica rury: 48,3mm 48,3mm 48,3mm
Grubość ścianki rury: 2mm 2mm 2mm

 

  

BARIERY POSIADAJĄ KRAJOWĄ OCENĘ TECHNICZNĄ,

WSZELKIE CERTYFIKATY I

ŚWIADECTWA JAKOŚCI

  

pdf(5).png  POBIERZ SPECYFIKACJĘ

   

Szerokość

Dane techniczne bariera drogowa / chodnikowa K3 U-12a Olsztyńska

  •     długość: 1500mm/2000mm/2500mm
  •     wysokość nad podłożem: 1100mm
  •     średnica rury nośnej: Ø48,3mm
  •     średnica poprzeczki: Ø48,3mm
  •     grubość ścianki rury: 2mm
  •     zabezpieczenie: ocynk+lakierowanie proszkowe (wg palety RAL)
  •     sposób montażu: betonowanie w gruncie/ kołki montażowe



UWAGA

Koszt transportu ustalany jest indywidualnie.


BARIERA DROGOWA K3 U12-A OLSZTYŃSKA (bariera stalowa, bariera ochronna, bariera komunikacyjna, bariera miejska,bariera drogowa, bariera chodnikowa), której celem jest ochrona pieszych, rowerzystów a także innych uczestników ruchu drogowego. Ogrodzenia takie mogą być wykorzystywane również przed budynkami np. szkołami, przedszkolami, urzędami.

Bariery drogowe wykorzystywane są głównie w celu kierunkowania ruchu oraz zabezpieczania takich miejsc jak chodniki i ścieżki rowerowe oraz budynki użyteczności publicznej - szkoły, przedszkola, urzędy i inne. Bariery chodnikowe montuje się najczęściej w chodnikach, obok jezdni, przy przystankach autobusowych i tramwajowych oraz na mostach i kładkach dla pieszych, a także na pasie dzielącym jezdnie. Stosowane są głównie w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszego i rowerowego. Jedną z najczęściej montowanych barier komunikacyjnych jest bariera olsztyńska u-12a, która stanowi integralną część przestrzeni zurbanizowanych. Miejskie bariery ochronne mają także za zadanie informowanie kierowców o zachowaniu wzmożonej ostrożności na danym obszarze.

Produkowane przez nas bariery komunikacyjne typu “olsztyńskiego” składają się z dwóch stalowych słupków z ocynkowanej rury o średnicy 48,3 mm i grubości ścianki 2 mm, do których dołączone jest przęsło wykonane z rury ocynkowanej o średnicy równej 48,3 mm i grubości ścianki 2 mm. Ich wysokość nad podłożem wynosi 1100 mm, z kolei długość wybierać można spośród trzech wariantów – 1500 mm, 2000 mm i 2500 mm. Cynkowanie ogniowe wykonywane przez nas według wymaganych norm - PN-EN 10305 lub PN-EN ISO 1461, stanowi doskonałe zabezpieczenie barier przed korozją oraz negatywnym działaniem czynników atmosferycznych – opadów, niskich i wysokich temperatur czy promieniowania UV. Bariery ochronne lakierowane są przez nas proszkowo na dowolnie wybrany przez klienta kolor, dostępny w palecie kolorów RAL.  Bariery komunikacyjne montowane mogą być na dwa różne sposoby - bezpośrednio do podłoża za pomocą kołków montażowych lub betonowane w gruncie.

Przykładamy ogromną wagę do szczegółów i cenimy sobie bezpieczeństwo, dlatego nasze bariery miejskie wykonywane są zgodnie z normami panującymi zarówno na polskim, jak i na europejskim rynku. Posiadają wszelkie wymagane certyfikaty oraz świadectwa jakości, dzięki czemu gwarantują solidność oraz najwyższą trwałość i służyć mogą przez wiele lat.


Brak recenzji użytkowników.