

Chcesz poznać wycenę? Skontaktuj się z nami:
530-881-787, biuro@prof-met.pl
Długość całkowita: | 1500mm | 2000mm | 2500mm |
Wysokość nad podłożem: | 1100mm | 1100mm | 1100mm |
Rama: | 60,3mm | 60,3mm | 60,3mm |
Grubość ścianki rury: | 2mm | 2mm | 2mm |
Poprzeczka: | 48,3mm | 48,3mm | 48,3mm |
BARIERY POSIADAJĄ KRAJOWĄ OCENĘ TECHNICZNĄ,
WSZELKIE CERTYFIKATY I
ŚWIADECTWA JAKOŚCI
Dane techniczne bariera drogowa / chodnikowa K3 U-12a Olsztyńska
UWAGA
Koszt transportu ustalany jest indywidualnie.
BARIERA DROGOWA K3 U12-A OLSZTYŃSKA (bariera stalowa, bariera ochronna, bariera komunikacyjna, bariera miejska,bariera drogowa, bariera chodnikowa), której celem jest ochrona pieszych, rowerzystów a także innych uczestników ruchu drogowego. Ogrodzenia takie mogą być wykorzystywane również przed budynkami np. szkołami, przedszkolami, urzędami.
Jednymi z najczęściej wykorzystywanych barier komunikacyjnych są bariery olsztyńskie, które zauważalne są w każdym polskim mieście i większości przestrzeni zurbanizowanych. Te bariery komunikacyjne stanowią podstawowy element infrastruktury na obszarach zurbanizowanych i służą głównie zapewnieniu bezpieczeństwa wszystkim użytkownikom ruchu drogowego. Stosowane są przede wszystkim w celu ochrony pieszych i rowerzystów, poruszających się przy ruchliwej szosie oraz wszędzie tam, gdzie istnieje zagrożenie wypadku. Te bariery komunikacyjne wykorzystywane są także w celu informowaniu kierowców o ograniczeniu prędkości oraz o zachowaniu wzmożonej ostrożności na danym terenie. Montuje się je głównie przy wysepkach przystankowych, kładkach dla pieszych i mostach oraz różnego rodzaju budynkach użyteczności publicznej np. przy szkołach, przedszkolach czy urzędach.
Jako bariery drogowe oraz bariery chodnikowe stosuje się najczęściej bariery u-12a, które kontrolują ład w ruchu komunikacyjnym, skutecznie oddzielając niezależne jego części. Znacząco wpływają one także na wzrost poziomu bezpieczeństwa, zmniejszając jednocześnie liczbę wypadków. Bariery chodnikowe montuje się również w celu wyeliminowania wjazdu niepożądanych pojazdów na wydzielone obszary, takie jak np. tereny zielone, parkingi czy ciągi piesze. Bariery drogowe sprawdzają się z kolei w przypadku niezamierzonych zdarzeń w ruchu drogowym – kolizji, wypadków, kiedy jako pierwsze wchodzą w bezpośredni kontakt z pojazdem.
Produkowane przez nas bariery miejskie mają trzy długości do wyboru: 1500 mm, 2000 mm i 2500 mm, z kolei ich wysokość nad podłożem wynosi 1100 mm. Przed negatywnym działaniem czynników atmosferycznych, a tym samym przed korozją chroni je cynkowanie ogniowe, które wykonujemy wyłącznie zgodnie z normami PN-EN 10305 lub PN-EN ISO 1461. Bariery ochronne można zamontować bezpośrednio do podłoża za pomocą kołków montażowych lub zabetonować w gruncie. Znajdujące się w naszym asortymencie bariery stalowe posiadają krajową ocenę techniczną oraz wszelkie wymagane certyfikaty i świadectwa jakości.
Brak recenzji użytkowników.