Ø 60,3MM + Ø 48,3MM BARIERA DROGOWA / CHODNIKOWA K3 U-12a OLSZTYŃSKA OCYNK

Chcesz poznać wycenę? Skontaktuj się z nami:

530-881-787, biuro@prof-met.pl

Długość całkowita: 1500mm 2000mm 2500mm
Wysokość nad podłożem: 1100mm 1100mm 1100mm
Rama: 60,3mm 60,3mm 60,3mm
Grubość ścianki rury: 2mm 2mm 2mm
Poprzeczka: 48,3mm 48,3mm 48,3mm

  

BARIERY POSIADAJĄ KRAJOWĄ OCENĘ TECHNICZNĄ,

WSZELKIE CERTYFIKATY I

ŚWIADECTWA JAKOŚCI

  

pdf(5).png  POBIERZ SPECYFIKACJĘ

   

Szerokość

Dane techniczne bariera drogowa / chodnikowa K3 U-12a Olsztyńska

  •     długość: 1500mm/2000mm/2500mm
  •     wysokość nad podłożem: 1100mm
  •     średnica rury nośnej: Ø60,3mm
  •     średnica poprzeczki: Ø48,3mm
  •     grubość ścianki rury: 2mm
  •     zabezpieczenie: ocynk
  •     sposób montażu: betonowanie w gruncie/ kołki montażowe



UWAGA

Koszt transportu ustalany jest indywidualnie.


BARIERA DROGOWA K3 U12-A OLSZTYŃSKA (bariera stalowa, bariera ochronna, bariera komunikacyjna, bariera miejska,bariera drogowa, bariera chodnikowa), której celem jest ochrona pieszych, rowerzystów a także innych uczestników ruchu drogowego. Ogrodzenia takie mogą być wykorzystywane również przed budynkami np. szkołami, przedszkolami, urzędami.

Jednymi z najczęściej wykorzystywanych barier komunikacyjnych są bariery olsztyńskie, które zauważalne są w każdym polskim mieście i większości przestrzeni zurbanizowanych. Te bariery komunikacyjne stanowią podstawowy element infrastruktury na obszarach zurbanizowanych i służą głównie zapewnieniu bezpieczeństwa wszystkim użytkownikom ruchu drogowego. Stosowane są przede wszystkim w celu ochrony pieszych i rowerzystów, poruszających się przy ruchliwej szosie oraz wszędzie tam, gdzie istnieje zagrożenie wypadku. Te bariery komunikacyjne wykorzystywane są także w celu informowaniu kierowców o ograniczeniu prędkości oraz o zachowaniu wzmożonej ostrożności na danym terenie. Montuje się je głównie przy wysepkach przystankowych, kładkach dla pieszych i mostach oraz różnego rodzaju budynkach użyteczności publicznej np. przy szkołach, przedszkolach czy urzędach.

Jako bariery drogowe oraz bariery chodnikowe stosuje się najczęściej bariery u-12a, które kontrolują ład w ruchu komunikacyjnym, skutecznie oddzielając niezależne jego części. Znacząco wpływają one także na wzrost poziomu bezpieczeństwa, zmniejszając jednocześnie liczbę wypadków. Bariery chodnikowe montuje się również w celu wyeliminowania wjazdu niepożądanych pojazdów na wydzielone obszary, takie jak np. tereny zielone, parkingi czy ciągi piesze. Bariery drogowe sprawdzają się z kolei w przypadku niezamierzonych zdarzeń w ruchu drogowym – kolizji, wypadków, kiedy jako pierwsze wchodzą w bezpośredni kontakt z pojazdem.

Produkowane przez nas bariery miejskie mają trzy długości do wyboru: 1500 mm, 2000 mm i 2500 mm, z kolei ich wysokość nad podłożem wynosi 1100 mm. Przed negatywnym działaniem czynników atmosferycznych, a tym samym przed korozją chroni je cynkowanie ogniowe, które wykonujemy wyłącznie zgodnie z normami PN-EN 10305 lub PN-EN ISO 1461. Bariery ochronne można zamontować bezpośrednio do podłoża za pomocą kołków montażowych lub zabetonować w gruncie.  Znajdujące się w naszym asortymencie bariery stalowe posiadają krajową ocenę techniczną oraz wszelkie wymagane certyfikaty i świadectwa jakości.


Brak recenzji użytkowników.