

Chcesz poznać wycenę? Skontaktuj się z nami:
530-881-787, biuro@prof-met.pl
Długość całkowita: | 1500mm | 2000mm | 2500mm |
Wysokość nad podłożem: | 1100mm | 1100mm | 1100mm |
Rama: | 60,3mm | 60,3mm | 60,3mm |
Grubość ścianki rury: | 2mm | 2mm | 2mm |
Poprzeczka: | 48,3mm | 48,3mm | 48,3mm |
BARIERY POSIADAJĄ KRAJOWĄ OCENĘ TECHNICZNĄ,
WSZELKIE CERTYFIKATY I
ŚWIADECTWA JAKOŚCI
Dane techniczne bariera drogowa / chodnikowa K3 U-12a Olsztyńska
UWAGA
Koszt transportu ustalany jest indywidualnie.
BARIERA DROGOWA K3 U12-A OLSZTYŃSKA (bariera stalowa, bariera ochronna, bariera komunikacyjna, bariera miejska,bariera drogowa, bariera chodnikowa), której celem jest ochrona pieszych, rowerzystów a także innych uczestników ruchu drogowego. Ogrodzenia takie mogą być wykorzystywane również przed budynkami np. szkołami, przedszkolami, urzędami.
Bariery drogowe oraz bariery chodnikowe montowane są najczęściej w celu zabezpieczenia pieszych, rowerzystów a także innych uczestników ruchu drogowego. Stosowane są głównie przy ruchliwej szosie oraz wszędzie tam, gdzie istnieje zagrożenie wypadku. Bariery miejskie wykorzystuje się także do blokowania wjazdu pojazdów na place, chodniki czy ścieżki rowerowe, jak również do odseparowania ruchu drogowego od ruchu pieszego i rowerowego. Najpopularniejsze bariery komunikacyjne to bariery u-12a, które montowane są w takich miejscach jak m.in. drogi dojazdowe, parkingi, przystanki autobusowe i tramwajowe oraz przy przejściach dla pieszych, wszelkiego rodzaju zakrętach i w innych newralgicznych miejscach.
Produkowana przez nas bariera olsztyńska składa się z dwóch słupków wykonanych ze stalowej rury o średnicy Ø 60,3 mm oraz z przęsła wykonanego ze stalowej rury o średnicy równej Ø 48,3 mm, z kolei grubość ścianki rury to 2 mm. Do wyboru mamy bariery ochronne typu u-12a różnej długości – 1500 mm, 2000 mm i 2500 mm, a ich wysokość nad podłożem wynosi 1100 mm. Antykorozyjne zabezpieczenie oraz ochronę przed negatywnym działaniem czynników atmosferycznych (opadów, niskich i wysokich temperatur oraz promieniowania UV) stanowi cynkowanie ogniowe, które wykonywane jest przez nas zawsze według norm PN-EN 10305 lub PN-EN ISO 1461. Lakierujemy je także metodą proszkową na dowolnie wybrany przez klienta kolor, dostępny w palecie kolorów RAL. Bariery miejskie zamontować można na dwa różne sposoby - bezpośrednio do podłoża za pomocą kołków montażowych lub zabetonować w gruncie.
Przykładamy ogromną wagę do szczegółów i cenimy sobie bezpieczeństwo, dlatego produkowane przez nas bariery komunikacyjne to gwarancja najwyższej trwałości i solidności. Wykonujemy je zgodnie z normami panującymi zarówno na polskim, jak i na europejskim rynku. Nasze bariery ochronne posiadają wszelkie wymagane certyfikaty oraz świadectwa jakości, dzięki czemu służyć mogą przez długi czas.
Brak recenzji użytkowników.