Ø42,4 BARIERA DROGOWA / CHODNIKOWA K1 U-12a OCYNKOWANA/LAKIEROWANA/OKLEJANA

Chcesz poznać wycenę? Skontaktuj się z nami:

530-881-787, biuro@prof-met.pl

Długość całkowita: 1500mm 2000mm 2500mm
Wysokość nad podłożem: 1100mm 1100mm 1100mm
Średnica rury: 42,4mm 42,4mm 42,4mm
Grubość ścianki rury: 2mm 2mm 2mm

  

  

BARIERY POSIADAJĄ KRAJOWĄ OCENĘ TECHNICZNĄ,

WSZELKIE CERTYFIKATY I

ŚWIADECTWA JAKOŚCI

  

pdf(5).png  POBIERZ SPECYFIKACJĘ

   

Szerokość

Dane techniczne bariera drogowa / chodnikowa K1 U-12a

  •     długość: 1500mm/2000mm/2500mm
  •     wysokość nad podłożem: 1100mm
  •     średnica rury nośnej: Ø42,4mm
  •     średnica poprzeczki: Ø42,4mm
  •     grubość ścianki rury: 2mm
  •     zabezpieczenie: ocynk+lakierowanie proszkowe (wg palety RAL)
  •     czarne pasy odblaskowe I generacji
  •     sposób montażu: betonowanie w gruncie/ kołki montażowe



UWAGA

Koszt transportu ustalany jest indywidualnie.

BARIERA DROGOWA K1 U-12a (bariera stalowa, bariera ochronna, bariera komunikacyjna, bariera miejska,bariera drogowa, bariera chodnikowa), której celem jest ochrona pieszych, rowerzystów a także innych uczestników ruchu drogowego. Ogrodzenia takie mogą być wykorzystywane również przed budynkami np. szkołami, przedszkolami, urzędami.


Bariery drogowe oraz bariery chodnikowe zapewniają bezpieczeństwo wszystkim użytkownikom ruchu drogowego. Stosowane są przede wszystkim, aby chronić pieszych i rowerzystów,  poruszających się przy ruchliwej szosie oraz wszędzie tam, gdzie istnieje zagrożenie wypadku. Jako bariery miejskie stosuje się najczęściej bariery u-12a, które służą informowaniu kierowców o ograniczeniu prędkości oraz do zachowania wzmożonej ostrożności na danym terenie. Takie bariery komunikacyjne montowane są najczęściej przy wysepkach przystankowych, kładkach dla pieszych i mostach oraz różnego rodzaju budynkach użyteczności publicznej np. przy szkołach, przedszkolach czy urzędach.

Produkowane przez nas bariery ochronne mają trzy długości do wyboru: 1500 mm, 2000 mm i 2500 mm oraz 1100 mm wysokości nad podłożem. Przed negatywnym działaniem czynników atmosferycznych, a tym samym przed korozją chroni je cynkowanie ogniowe, które wykonujemy wyłącznie zgodnie z normami PN-EN 10305 lub PN-EN ISO 1461. Lakierujemy je także metodą proszkową na dowolnie wybrany przez klienta kolor, dostępny w palecie kolorów RAL. Bariery komunikacyjne można zamontować bezpośrednio do podłoża za pomocą kołków montażowych lub zabetonować w gruncie. Nasze bariery miejskie posiadają krajową ocenę techniczną oraz wszelkie wymagane certyfikaty i świadectwa jakości, co jest gwarancją, że wykonywane są zgodne ze wszystkimi obowiązującymi przepisami i normami.

Bariery ochronne – zarówno bariery drogowe, jak i bariery chodnikowe stanowią niezbędny i jednocześnie charakterystyczny element obszarów zurbanizowanych. Dlatego nie bez znaczenia jest, aby bariery komunikacyjne, poza tym, że pełnią ochronną funkcję, były także dopasowane stylem lub kolorem zarówno do najbardziej reprezentacyjnych części dużych miast oraz ich przedmieść, jak i mniejszych miejscowości. Proponowane przez nas bariery miejskie oklejone w czarne pasy odblaskowe I generacji spełniają rolę ostrzegawczą i znacząco wpływają na wzrost poziomu bezpieczeństwa, zmniejszając jednocześnie liczbę wypadków.

Brak recenzji użytkowników.