Ø42,4 BARIERA DROGOWA / CHODNIKOWA K3 (U-12a OLSZTYŃSKA) OCYNKOWANA/LAKIEROWANA/OKLEJANA
Chcesz poznać wycenę? Skontaktuj się z nami:
530-881-787, biuro@prof-met.pl
Długość całkowita: | 1500mm | 2000mm | 2500mm |
Wysokość nad podłożem: | 1100mm | 1100mm | 1100mm |
Średnica rury: | 42,4mm | 42,4mm | 42,4mm |
Grubość ścianki rury: | 2mm | 2mm | 2mm |
BARIERY POSIADAJĄ KRAJOWĄ OCENĘ TECHNICZNĄ,
WSZELKIE CERTYFIKATY I
ŚWIADECTWA JAKOŚCI
POBIERZ SPECYFIKACJĘ
Dane techniczne bariera drogowa / chodnikowa K3 u-12a Olsztyńska
- długość: 1500mm/2000mm/2500mm
- wysokość nad podłożem: 1100mm
- średnica rury nośnej: Ø42,4mm
- średnica poprzeczki: Ø42,4mm
- grubość ścianki rury: 2mm
- zabezpieczenie: ocynk+lakierowanie proszkowe (wg palety RAL)
- czarne pasy odblaskowe I generacji
- sposób montażu: betonowanie w gruncie/ kołki montażowe
UWAGA
Koszt transportu ustalany jest indywidualnie.
BARIERA DROGOWA K3 U12-A OLSZTYŃSKA (bariera stalowa, bariera ochronna, bariera komunikacyjna, bariera miejska,bariera drogowa, bariera chodnikowa), której celem jest ochrona pieszych, rowerzystów a także innych uczestników ruchu drogowego. Ogrodzenia takie mogą być wykorzystywane również przed budynkami np. szkołami, przedszkolami, urzędami.
Jednymi z najczęściej wykorzystywanych barier komunikacyjnych są bariery olsztyńskie, które zauważalne są w każdym polskim mieście i większości przestrzeni zurbanizowanych. Te bariery komunikacyjne stanowią podstawowy element infrastruktury na obszarach zurbanizowanych i służą głównie zapewnieniu bezpieczeństwa wszystkim użytkownikom ruchu drogowego. Stosowane są przede wszystkim w celu ochrony pieszych i rowerzystów, poruszających się przy ruchliwej szosie oraz wszędzie tam, gdzie istnieje zagrożenie wypadku. Jako bariery miejskie stosuje się najczęściej bariery u-12a, które wykorzystywane są w celu informowania kierowców o ograniczeniu prędkości oraz do zachowania wzmożonej ostrożności na danym terenie. Montuje się je głównie przy wysepkach przystankowych, przejściach dla pieszych i parkingach oraz różnego rodzaju budynkach użyteczności publicznej np. przy szkołach, przedszkolach czy urzędach.
Produkowane przez nas bariery olsztyńskie mają trzy długości do wyboru: 1500 mm, 2000 mm i 2500 mm oraz 1100 mm wysokości nad podłożem. Przed negatywnym działaniem czynników atmosferycznych, a tym samym przed korozją chroni je cynkowanie ogniowe, które wykonujemy wyłącznie zgodnie z normami PN-EN 10305 lub PN-EN ISO 1461. Lakierujemy je także metodą proszkową na dowolnie wybrany przez klienta kolor, dostępny w palecie kolorów RAL. Proponujemy również bariery miejskie oklejone w czarne pasy odblaskowe I generacji, które spełniają rolę ostrzegawczą i znacząco wpływają na wzrost poziomu bezpieczeństwa, zmniejszając jednocześnie liczbę wypadków.
Takie bariery komunikacyjne można zamontować bezpośrednio do podłoża za pomocą kołków montażowych lub zabetonować w gruncie. Zarówno bariery drogowe, jak i bariery chodnikowe stanowią niezbędny i jednocześnie charakterystyczny element obszarów zurbanizowanych. Nasze bariery ochronne posiadają krajową ocenę techniczną oraz wszelkie wymagane certyfikaty i świadectwa jakości, co jest gwarancją, że wykonywane są zgodne ze wszystkimi obowiązującymi przepisami i normami.
Brak recenzji użytkowników.