Ø42,4 BARIERA DROGOWA / CHODNIKOWA K3 (U-12a OLSZTYŃSKA) OCYNKOWANA/LAKIEROWANA/OKLEJANA

Cena dotyczy wymiarów:

Długość całkowita: 1500mm 2000mm 2500mm
Wysokość nad podłożem: 1100mm 1100mm 1100mm
Średnica rury: 42,4mm 42,4mm 42,4mm
Grubość ścianki rury: 2mm 2mm 2mm

  Cena obejmuje 1szt słupka+1 przęsło łączenie.

Inny wymiar rur wyceniany indywidualnie.

  

BARIERY POSIADAJĄ KRAJOWĄ OCENĘ TECHNICZNĄ,

WSZELKIE CERTYFIKATY I

ŚWIADECTWA JAKOŚCI

  

pdf(5).png  POBIERZ SPECYFIKACJĘ

   

Szerokość
170,00 zł szt

Dane techniczne bariera drogowa / chodnikowa K3 u-12a Olsztyńska

  •     długość: 1500mm/2000mm/2500mm
  •     wysokość nad podłożem: 1100mm
  •     średnica rury nośnej: Ø42,4mm
  •     średnica poprzeczki: Ø42,4mm
  •     grubość ścianki rury: 2mm
  •     zabezpieczenie: ocynk+lakierowanie proszkowe (wg palety RAL)
  •     czarne pasy odblaskowe I generacji
  •     sposób montażu: betonowanie w gruncie/ kołki montażowe


UWAGA

Koszt transportu ustalany jest indywidualnie.

BARIERA DROGOWA K3 U12-A OLSZTYŃSKA (bariera stalowa, bariera ochronna, bariera komunikacyjna, bariera miejska,bariera drogowa, bariera chodnikowa), której celem jest ochrona pieszych, rowerzystów a także innych uczestników ruchu drogowego. Ogrodzenia takie mogą być wykorzystywane również przed budynkami np. szkołami, przedszkolami, urzędami.


Jednymi z najczęściej wykorzystywanych barier komunikacyjnych są bariery olsztyńskie, które zauważalne są w każdym polskim mieście i większości przestrzeni zurbanizowanych. Te bariery komunikacyjne stanowią podstawowy element infrastruktury na obszarach zurbanizowanych i służą głównie zapewnieniu bezpieczeństwa wszystkim użytkownikom ruchu drogowego. Stosowane są przede wszystkim w celu ochrony pieszych i rowerzystów, poruszających się przy ruchliwej szosie oraz wszędzie tam, gdzie istnieje zagrożenie wypadku. Jako bariery miejskie stosuje się najczęściej bariery u-12a, które wykorzystywane są w celu informowania kierowców o ograniczeniu prędkości oraz do zachowania wzmożonej ostrożności na danym terenie. Montuje się je głównie przy wysepkach przystankowych, przejściach dla pieszych i parkingach oraz różnego rodzaju budynkach użyteczności publicznej np. przy szkołach, przedszkolach czy urzędach.

Produkowane przez nas bariery olsztyńskie mają trzy długości do wyboru: 1500 mm, 2000 mm i 2500 mm oraz 1100 mm wysokości nad podłożem. Przed negatywnym działaniem czynników atmosferycznych, a tym samym przed korozją chroni je cynkowanie ogniowe, które wykonujemy wyłącznie zgodnie z normami PN-EN 10305 lub PN-EN ISO 1461. Lakierujemy je także metodą proszkową na dowolnie wybrany przez klienta kolor, dostępny w palecie kolorów RAL. Proponujemy również bariery miejskie oklejone w czarne pasy odblaskowe I generacji, które spełniają rolę ostrzegawczą i znacząco wpływają na wzrost poziomu bezpieczeństwa, zmniejszając jednocześnie liczbę wypadków.

Takie bariery komunikacyjne można zamontować bezpośrednio do podłoża za pomocą kołków montażowych lub zabetonować w gruncie. Zarówno bariery drogowe, jak i bariery chodnikowe stanowią niezbędny i jednocześnie charakterystyczny element obszarów zurbanizowanych. Nasze bariery ochronne posiadają krajową ocenę techniczną oraz wszelkie wymagane certyfikaty i świadectwa jakości, co jest gwarancją, że wykonywane są zgodne ze wszystkimi obowiązującymi przepisami i normami.

100 Przedmioty

Brak recenzji użytkowników.